27 December 2006

Am avut un vis ..

In urma cu aprox o luna:
... stadionul dINAMO ... minutul '94 dINAMO-Craiova 0-1 ... centrare la nivelul soldului de pe partea drapta (Saceanu sau Parvu, nu mai tin minte) ... sut din prima al lui Baird la coltul scurt ... mingea intra in plasa... eu ma uit uimit crezand ca este offside ... si vad jucatorii Stiintei cu mainile ridicate catre cer ... este GOL! gol! gol! ... incredibil ... Craiova invinge pe dinamo la buCUResti cu 2-0 ... este un moment extraordinar ... tremur ... cad in genunchi plangand de fericire ...cu mainile ridicate ...
A fost un vis cum rar mai am parte , de fapt cred k este cel mai fericit vis pe care l-am avut hmm probabil. La momentul de fata nu vad alt moment al vietii mele in care as putea fi mai fericit decat al relizarii acestui vis, la primavara.

No comments: