23 May 2007

PunPunct.

s-a incheiat campionatul; azi a fost ultimul meci al Stiintei cu UTA (azi am aflat ca vine de la Uzine Textile Arad); in peluza se anunta ceva special; nu, nu vreo coregrafie ci o schimbare; o schimbare pe care o asteptam de mult; am observat cu ochii mei cum cei de la sezione si-au luat bannerul de pe gard si cum Gabi Blondu' a devenit noul lider al peluzei; atmosfera a fost superba; de la meciul cu dinamo de anu' trecut n-a mai fost asa de frumos; poate si pentru ca era ultimul meci, poate si pentru ca nu aveam niciun stres, poate pentru ca multi dintre noi vroiau o schimbare in peluza; de remarcat faptul ca am reusit sa ridicam intreg stadionul in picioare si sa facem valuri cu toate ca la peluza nord nu erau decat... hai sa zic... 300 de oameni imprastiati pe sectoare si era destul de greu sa se faca valuri; azi m-au facut fericit: jucatorii, spectatorii, toti cei din jur;

punand punct acestui an fotbalistic, observ ca ...
1. Echipa:

  • a terminat pe locul 9, in prima jumatate a clasamentului
  • a obtinut 12 victorii 12 egaluri si 10 infrangeri
  • golaveraj insa negativ 39-43 datorita in special numarului mare de goluri primite in primele etape sub conducerea lui Stanga(23)
  • 34 de meciuri jucate, dar 2 "acasa" la Caracal city si 2 "acasa" la buCUResti datorita ... eh... nu mai are rost
  • minus 3 la adevar, desi acum vad ca avem 24 de puncte castigate atat acasa cat si in deplasare (stai putin ca nu inteleg!)
  • a obtinut cea mai categorica victorie 1-5 in deplasare cu Poli Timisoara
  • cea mai severa infrangere 5-1 cu cfr cluj
  • cel mai lung sir de meciuri fara infrangere : ultimele 8 etape
  • golgheterul echipei: Mihai Dina ("balerina" lenesa si talentata)
  • cel mai bun jucator(cuvantul bun il folosesc generic, el semnifica mai multe calitati) dupa parerea mea, cu exceptia lui Bornescu - Florin Costea(5 goluri)
2. Eu

  • am fost prezent la toate meciurile de pe Ion Oblemenco (13)
  • doua "deplasari" la Caracal city, apoi la pitesti si Targu-Jiu
  • membru Capillati din etapa a 3a pana in etapa 31
  • relizari cu brigada Capillati: 3 COREGRAFII DE GRUP
    35 de actiuni (meciuri, oficiale sau amicale, actiuni organizate impotriva altor grupari, etc)
    Prima brigada care s-a mutat la Peluza Nord, incercand sa fie independenta absolut de orice si de oricine.
    Singura brigada care a dat cu fumigene si bombe la amicalele echipei. (din dorinta de a nu face rau clubului am incetat folosirea acestor materiale la meciuri oficiale)
  • am primit 1 amenda pentru ca "aveam fular la gat" (nasol) in valoare de 500 RON pe care nu o voi plati si pentru care am depus plengere
Va multumesc:
23Mircea
4Josh
6Dorel
7Madalin
28Constantin
8Robert
18Ovidiu
19Gabi
20Mihai
27Joshua
77Uby
voua, celor de pe banca si celorlalti suporteri pentru clipele petrecute impreuna;



in final, cateva momente memorabile

No comments: