06 January 2007

Ciudat

De cand a inceput anul ma simt cam ciudat, stau pana pe la 4 pe net practic ne-facand nimic. Ma trezesc dupa masa pe la 3 fara chef si tot asa... cam asta s-a intamplat in ultimele 5 zile... sunt plictisit in adevaratul sens al cuvantului, de la sfarsitul vacantei de vara nu m-am mai simtit asa... in fine, sunt memente in care pot sa zik "bine k incepe scoala", mai schimb si eu atmosfera. Totusi, cand ma gandesc ca a doua saptamana avem lucrare la Bu$u, ma doare capu, eh... oricum imi trebuie un 4 sa scot media 5 . Am stat profund si m-am gandit k exista 2 vietzi pt mine ( elevul de clasa a XI-a din CNFB Craiova) si anume:
  1. viatza dinaintea lucrarii la Bu$$u, in care esti stresat si complesit de ganduri, esti chinuit de materia pe care el o considera "foarte putina ", yeah rite
  2. viatza de dupa lucrarea la Busuiocescu...si Mircea, in care te simti in al 9-lea cer, simti k ti se intampla ceva nemaipomenit, ca ai scapat de toate grijile de pe lume, desi de fapt nu s-a intamplat nimic.
Ceea ce e si mai ciudat e faptul ca eu visam acest profesor inca din vacantza de vara, adica dinainte sa fac vreo ora cu el la scoala, imaginea lui din vis fiind formata din cele spuse de unii colegi+ vreo 2-3 secventze in care l-am vazut pe la scoala pana la vremea respectiva. Brrrr!

3 comments:

done8989 said...

Bah ... mai e o viata .. aia din timpul lucrarii :))

Teo said...

aia face parte din viatza #1 :)

Moxx said...

ce e in timpu lucrarii nu e viata:D