22 January 2007

Date memorabile

Probabil nu o sa uit toata viatza mea (sau o mare partea a vetzii mele) unele date cum ar fi:
  • 15 ianuarie 2007 - lucrarea la economie - probabil o sa fie o lucrare si mai importanta in sem 2, dar deocamdata aceasta este pe primul plan... apropo am luat 6, nu voi fi foarte stresat sem 2 \:d/
  • 13 octombrie 2006 - prima deplasare la Caracal - care s-a dovedit a fi un Monument de Prostie cu M si P mare, asa cum se zvonea pe pagina ASTA sau asta sau astadesi credeam initial k sunt doar povesti de adormit copii. DA! Intr-adevar, ceasul din gara din Caracal arata astfel:
  • 02-02-2002- prima data knd am fost ascultat la tabla la fizik...
Fizica ... este o materie la care au am avut parte mai intotdeauna de lucruri interesante.
Sa incep cu clasa a 6a, faceam cu Dumiteasca... pe vremea aia era una dintre profii 'ai dracu' ai gimnaziului. Cateva note de 4 la unii mi-au ramas in memorie, dar si un 10 acordat unui coleg pt k a zis raspunsul la o problema, era "minus 4". Tot intr-a 6a am luat primul 6 la fizica si mi se parea cea mai mica nota ever ever, ma simteam deprimat pt prima data in vaitza mea (Doamne ce naiv eram), pana la urma mia trecut 7, nota marita cu un pct la tota calasa.
Clasa a 7a a fost o revelatie, un an in kre am fost chiar la olimpiada, facand un ceva praf ... insa motivul pt kre am fost 'convocat' la olimpiada a fost un 9,50 meritat la o lucrare; pe vremea aia chiar stiam fizica si chiar imi placea ... Doamne ce copil eram ... De fapt eu la faza pe scoala am avut o lucrare buna iar la faza p judetz nu am mai fost, nefiind lasat de o profesara cu kre am facut pregatire pt k nu am rezistat tentatziei de a ma uita pe caiet la un test de verificare pe kre ni l-a dat... whatever...
Clasa a 8a a fost lejera pt k am avut o profesoara Frunzescu (Frunzarescu) si n-aveam treaba la ea ...vorba lu Jiji te duceai la ea la ora k la teatru 3-0 pac pac pac.
Liceu ... Clasa a 9a am avut ocazia sa fac cu Ursu Stelian, un profesor kre seamana oarecum cu Busu, caci ii cam place sa se dea mare ... cum a refuzat el sa devina presedintele Romaniei... cum era el cazat intr-un hotel nu-mai-stiu-unde intr-o camera in care "intorceam camionu in ea". Des, la ore se bloca... ramanea cu fatza de park i-ar fi dat cineva flood, iar noi vbeam in banca ceva gen "iar se bloca..." "da-i un reset..." "ctrl+alt+delete" "alt+tab" "alt+F4". Interesant este ca dupa aprox 3-4 minute de 'lag' revenea de la aceeasi idee pe care o dezbatuse pana mai inainte. Cu notele stateam bine... 9 la toata clasa pt k nu eram profil.
Clasa a 10a, Serban Oana ... un plus la aceasta profa este la modul de predare... dak chiar te inreteseaza aceasta materie, poti sa inveti cu drag la ea, un minus ar fi faptul k la fiecare ora trebuie sa scriem zeci de pagini... materie...teorie multe... probleme d asemenea... absolut tot se scrie... Merita respect pt k la ora ei si la Busu nu prea indrazneste nimeni sa vorbeasca... cu unele mici exceptii bineintzeles
Si iata k .. acum in clasa a 11a am o serie completa de note: 2 (dupa un experiment nereusit) 5 (replica notei 2, o lucrare la adevarata mea valoare) 8 (o alta nota la adevarata mea valoare), 10 pe o lucrare pt marirea mediei... si 10 in teza (adevarata mea valoare in sfarsit :D)... mai ramane o lucrare la kre n-am idee kt o sa iau... oricum e un progres de la 2 la 10!
"Pedeapsa, te merit! Dar te evit..."
Vesitasaga - Lumea minte

No comments: