30 March 2007

in autobuz

intr-adevar... este acel loc in care -dan spunea- se intampla multe ... Azi am avut proasta inspiratie sa ma asez pe scaun langa un om negru(la propriu, pielea lui era de culoarea carbunelui) care avea un miros patrunzator (de trandafiri, normal!); eu aveam telefonul in buzunarul din dreapta(el fiind tot in dreapta mea) si ma tot gandeam ca l-as putea pierde si p-asta intr-un alt mod dar n-a fost asa; in schimb, la un moment dat, persoanei din fata noastra de pe scaun i-a scapat o plasa cu ceva inauntru(presupun ca era un aliment, un corn ceva ...), iar omu' negru a pus imediat piciotu in fatza lui pt a-l acoperi in speranta de a nu il mai vedea respectiva doamna, insa se aude o voce gen "puteti sa va dati piciorul...?" si n-a mai avut ce face; pe de alta parte, la auzirea sirenei de ambulantza si-a cautat ceva rosu pe el si a gasit snurul de la telefon(wow! avea telefon!), si s-a inchinat cand am trecut pe langa biserica; asta nu mai inteleg, credincios omu', superstitios, da' si cu tentativa de furt...ah, uitai nespalat! peste catva timp, nu mai suport si ma ridic in picioare si il vad dandu-si palme pe obraz din senin, la incput cu o mana, apoi cu ambele... ies din autobuz si vad aceiasi cocalari cu blugi de femei, tunsoare cu creasta ( nu zic ca e un lucru rau, dar toti au cam aceeasi frizura) si cercel intr-o ureche;
in aceste momente, imunitatea mea la evenimentele din jurul meu a fost utila; da' de ce pun eu punct si virgula in loc de punct?

2 comments:

Anonymous said...

Eu nu stiam de superstitia cu ambulantza (si sunt superstitioasa :D )...exista aja ceva? :-/

Teo said...

da, cand trece o ambulantza pe langa tine, sa pui mana pe roshu, altfel iti moare cineva din familie; imi aduc aminte de cand eram mic de chestia asta(o porcarie, de altfel)