21 March 2007

abs

orarul de vineri-ulitmele 3 ore-
Sport
Chimie(cu diriga')
dirigentie.
diriga mi-apus absentza la chimie, mie si lu' Dan, desi am fost la ora de chimie, dar am plecat la dirigentie; motivul? am fost nesimtiti ca nu i-am zis ca plecam.Super! cred ca putem afirma cu totii ca nu are voie sa faca chestia asta.
in semn de protest,o sa plec de la toate orele de dirigentie(fara sa ma invoiesc inainte de ora), si sa vad daca pana la sfarsitul anului o sa primesc absente la chimie ; cred ca va fi o premiera; mai sunt vreo 11 ore pana la sfarsitul anului, sunt chiar curios daca o sa-mi scada media la purtare(la 10 absente teoretic se scade cu 1 pct); mentionez ca orele trecute stateam la dirigentie, ba ciar ma aflam printre cei 6 elevi care ramaneau in clasa, ceilalti plecand cu sau fara permisiunea dirigii.
pana la urma, prafesorul este suveran la ore si pune ce note si ce absente vrea el chiar daca nu are motive bine-intemeiate; de aceea nu ma obosesc sa-mi "cer iertare" ca am plecat fara stirea ei sau mai-stiu-eu-ce...

No comments: