07 August 2007

PLESAN - UN CARACTER PUTERNIC!

Plesan a ales cu sufletul Craiova, Timisoara, Dinamo si acum Steaua!

Plesan nu se poate hotara. In decurs de 7 ani a schimbat trei echipe si a facut numai declaratii contradictorii. Dupa ce a plecat de la Craiova, Plesan a declarat:

"Nu voi pleca niciodata la Dinamo sau la Steaua, din respect pentru suporterii Universitatii Craiova. Nu voi pleca de aici decat la o echipa din stainatate."
Pana la urma, Plesan nu a putut refuza Dinamo in 2005.

"Mi-am dorit sa ajung la Dinamo, nu la Steaua, pentru ca aici am posibilitatea sa ma remarc mult mai usor. La Craiova se mai dorea performanta, iar echipa a retrogradat."

Dupa un an petrecut la Dinamo, Plesan a mai facut o escala la Timisoara pana a ajunge in Ghencea. "Nu mi-a placut deloc la Dinamo, am fost crescut impotriva acestui club de mic. Ma bucur enorm ca am ajuns la Poli, aproape de casa. Vreau sa imi inchei cariera aici"

Odata ajuns la Steaua, a declarat: "Am ales cu sufletul Steaua. Steaua e echipa mare, conteaza foarte mult ca Hagi e antrenor la Steaua. Imi doresc sa castig tot cu Steaua. Sunt convins ca daca alegeam acum doi ani si jumatate eram mult mai sus in cariera, dar omul mai face si greseli"

text: sport.ro

No comments: