21 April 2007

A.C.A.B.

azi a fost meciu' cu urziceni; merg eu linistit, ma intalnesc cu dan la ciuperca, si observ ca vanzatorii ambulanti nu au bilete decat la tribunele 1 si 2; intrucat am aflat ca bilete la peluza se gasesc doar la sediu, am fost acolo si am cumparat; de remarcat faptul ca nimeni nu lua bilete de acolo, mai venisera doar 3 baieti cu noi; probabil vanzatorii ambulanti li s-au acordat bilete la tribuna pentru ca sunt mai scumpe si profitul ar fi fost mai mare; intr-un final, ajungem la intrarea in stadion si stam pana pe la 4 fara 5 (la ora 4 incepea meciul) sa aprobe observatorul partidei mesajele si bannerul; observ ca brigada sezione nu se afla prin peluza si ma mir; se decide sa nu se afiseze niciun banner pe gardin semn de protest; incepe meciul, si dupa doar 2 minute de joc, vad persoane ca sar gardul dinspre tribuna a2a inspre peluza, sunt sezione si inca alti oameni ce vin in peluza; jandarmii, vigilenti cum sunt ei, vin imediat pentru a ii impiedica sa sare gardul; se striga 'libertate pentru suporteri' si slogane anti-mititelu; pai e si normal, daca nu pune bilete la vanzare la peluza decat la sediu, de unde sa stie toata lumea ca acolo se vand? dupa vreo 5 minute, ne este atrasa atentia tuturor din peluza ca vom fi dati afara, pana la urma asta am si facut, fiind bruscati de nenii de la jandarmerie, personal mi-am luat si un sut in fund (o sa pun si un clip), iar apoi, unii incep sa dea cu pietre in jandarmi si sa doboare grilajele acelea de fier pe care le pun pentru a face cordoane; se stiga in portavoce "nu dati cu pietre mici" apoi, eu si colegii 'de breasla' am ajuns in parculet, locul nostru de intalnire si ne-am asezat pe banci, in timp ce ceilalti...sa zic 500 de oameni... au continuat mersul catre sediu sau mai-stiu-eu-unde; nu trece nici 1 minut si vin jandarmii cu limba scoasa "bai baieti, voi veniti cu noi" COOL! Mergem frums cu duba la sediul jandarmeriei Dolj sau cum s-o chema, ni s-au luat amprentele, ni s-a facut poza, si proces verbal; mie personal pentru pertirbarea linistei si ordinii publice, nu m-am semnat pe hartia aia pe motiv ca nu am perturbat in niciun fel linistea in afara stadionului si era pe buna dreptate ca nu am strigat nimic de cand am iesit din stadion, desi aveam toate motivele, ca si toti ceilalti, pentru ca ne-a dat afara fara niciun drept, pe mine, suporterul care si-a luat bilet; ies din cladirea aia, vad inca vreo 30 de oameni asteptant afara, unii pe care ii cunosteam, altii nu; de remarcat falpul ca erau copii de vreo 14 ani, oameni care intrasera in baruri care pur si simplu nu aveau nicio legatura cu aruncatu cu pietre; a fost chemat avocatul ASO(asociatia suporterilor olteni) pentru minorii nevinovati care au fost luati cu japca de pe strada; am intuit eu ca iese cu scandal, da' nu ma asteptam la asa ceva
A.C.A.B.

4 comments:

done8989 said...

bine ... pentru minori, pentru minori - avocatul ala ... dar cu majorii nevinovati ce facem ?

Teo said...

depunem plangere cand ne vine amenda

Moxx said...

"profitul ar fi fost mai mare"
prin folosirea alternativa a resurselor in conditii de rationalitate economica

Anonymous said...

sau ii rupem p stadion cand incepe campionatu........