13 April 2007

...

saptamana asta a fost altfel; ma astetam sa fie ceva; incepuse perfect, ma simteam excelent dupa ce facusem la economie in lucrare destul de bine la domnul busu...iocescu si la domnul mircea; e adevarat, am si invatat mai mult decat la celelalte materii la un loc; apoi, am fost la meci, craiova pierde cu 0-1 eh, hai ca nu-i asa rau... dar zilele urmatoare au fost o plictiseala cum nu imi imaginam; varu'-meo(care, desi are 9 ani, nu este destul de matur astfel incat sa te poti intelege cu el) a venit din italia cu matusa-mea; ziua stateam efectiv cu mainile-n san, caci varu-meo se juca pe PC, doar noaptea mai foloseam PC-ul, dupa ce nu mai imi statea (practic) in cap; pe scurt, simteam k nu mai exist (nasol moment); acum pot sa zic (desi, in trecut nu cred ca puteam sa afirm) ca in timpul scolii, avand activitate, e mai bine decat in vacantele astea mici 1 saptamana- hai doua; maine dimineatza plec la meci; in deplasare, la galati; tocmai pentru a schimba atmosfera; pentru echipa? si pentru echipa, desi, conform spuselor lui Bornescu, ei sunt cei care au intrat in pasa asta proasta si tot ei sunt cei care trebuie sa iasa.
azi, vineri 13

No comments: