20 April 2007

lumea se-ntreaba 'de ce'? si eu va raspund!

o sa explic o chestie, o sa raspund la o intrebare: de ce nu o sa retrogradeze Stiinta? e simplu; in ciuda pesimismului care exista actualmente in sufletul suporterilor craioveni, eu am spus, sustin si sunt sigur in continuare de faptul k Stiinta va evolua si la anul in Liga 1, liga lui mITICA; pai sa ne uitam pentru inceput la programul Craiovei in ultimele 8 etape: avem meci cu Jiul si National acasa (echipe practic retrogradate, aflate pe ultimele 2 pozitii), cu Ceahlaul(principala contracandidata), Farul si UTA(echipe cu acelasi punctaj ca al Craiovei), Pandurii (echipa care nu cred ca are ce cauta in Liga 1 desi are cu 9 puncte mai mult ca noi, care nu trage la vreo cupa sau la retrogradare), Urziceniul, nou-promovata pe care a batut-o in tur si pe care sper din tot sufletul sa o bata baietii din nou pt ca in caz contrar am o impresie(proasta, sper) ca o sa iasa cu scandal; iar Poli este singura echipa, hai sa recunoastem, mai buna per ansamblu decat Craiova;
Ceahlaul, principala contracandidata are meci cu: Poli, steaua, dInamo, rrapid etc. Eu sunt de parere ca sunt foarte putine sanse sa scoata echipa lu' pinalty puncte de la aceste echipe;
desi multi oameni si-au pierdut increderea in echipa, maine o sa fiu prezent la stadion pentru culori, caci jucatorii nu prea arata ambitia, determinare, prtenta s.a. in joc; si mai sper ca sa isi schimbe atitudinea asta pentru ca suporterii nu mai tolereaza inca un joc precum cel de la galati (am vorbit aici din alta perspectiva decat cea de suporter)


golu' lu' Saceanu din tur

No comments: