04 July 2007

1000 de ganduri

azi am fost sa dau banii de tabara; vara asta am ambitia sa merg in 2 tabere la mare, la costinesti; cand vine vremea sa ma ontroc acasa, vad ca nimeni nu o mai ia in directia in care merg eu; subit, ma apuca niste ganduri; o chestie ar fi ca eu plec intr-o tabara pe 28 iulie, in ziua disputarii primei etape din liga1, atunci cand Stinta va juca cu Farul, astfel ca eu voi rata partida; ma gandisem cu o zi inainte sa raman 1 zi in Craiova pentru meci si sa plec apoi singur cu trenul; desi mama imi zicea ca nu e posibil ca "d'aia e tabara"(?), ar trebui sa vorbesc cu profesoara sa vad ce si cum; si chiar si asa, a doua etapa e la iasi cu 1 zi dupa ce ma intorc; etapa e pe 4 si noi ne intoarcem seara pe 3 si nu cred ca as ajunge decat direct de la constatnza; oricum, etapa se disputa pe durata a 3 zile vineri-sambata-duminica in functie de televizari, mai e si asta o chestie; asta ar fi o chestie; cu banii ma descurc eu;
o alta chestie: cea mai frumoasa perioada este aceea cand iti place de o fata, ai senzatia ca si ei ii place de tine, cand zambetul vine de la sine si cand totul vine de la sine, cand aproape nimic nu mai iti atrage atentia in jur, cand totul se leaga intre tine si ea (da-ma-n mama de poet!);


acest text a fost scris ieri pe vremea asta, salvat si publicat azi

1 comment:

Anonymous said...

de acord cu tine, domnu' poEt...si totusi...dupa ce-a trecut primu' sarut..atunci cand astepti sa il/o vezi...stii ca e ceva serios..da' tot nu iti vine sa crezi ca e pe bune. si asta e o perioada tare...ce zici?
la capatu' opus...momentu' in care vine la tine si iti tranteste ceva gen 'nu mai merge' sau, varianta mult mai lame [aleasa pt ca suna bine] 'm-am saturat sa te fac sa suferi:-@'....asta daca are tupeu sa iti zica in fata....again...ce zici?