09 July 2007

meteorologul de serviciu

mergeam linistit pe strada, la un moment dat vad in fata mea un tip cu o fata mai ciudata(care nu prea inspira incredere), il depasesc si aud dupa cateva secunde o voce in spatele meu
el: "Ploua baiatu?"
eu[pe un ton categoric]: "Nu!" [si continui sa merg la 2m in fata lui]
el: "Eh, nu se stie..."
eu[zambind]: "Poate ninge!"
el: "Pai da ca maine e 9 iulie, poate ploua"
eu(aducandu-mi aminte ca el mai spune si cat e ceasul cand intalneste oameni pe strada): "Si e 8 ceasu'"
el: "Da, e 8 fara 3 minute!"
eu raman uimit, ma uit la ceas, e fara 5; totusi a fost destul de precis; imi vad de drum;

Imi adusesem aminte de o zi cand ne intorceam de la scoala si apare deodata grabit in fata noastra, ne arata cu degetul si zice ferm "Zece minute pana la 7"; noi ne uitam la ceas, era chiar fara 10; Thanks, dude!
data viitoare vrau sa ii fac o poza; mai sunt fenomene din astea in Craiova, gen "ala de face cu mana pe strada" sau "ala de merge cu tricou' in pantaloni", asa zisii oameni ai strazii, pe care majoritatea populatiei ii stiu sau vorbesc despre ei;

No comments: