21 February 2007

Asa si ?

Da domn'e. Vom lua bataie! Sunteti multumiti. O sa faca blat! 3 pct noi in tur 3 puncte noi in retur. Senzational! In exclusivitate! Blat in Romania! Dezvaluire incendiara! Prosport are un numar nemaiintalnit de mare de cititori pe site. Ziarele se vand ca painea calda, abia se face fata numarului de cumparatori de ziare. Presa atinge culmea fericirii.
Mie imi pare greu a crede ca acesti baieti din echipa Craiovei o sa se dea deoparte unei echipe, zic eu, mai slabe ca ea. Acum vom vedea ce o fi. La meci nu o sa vad din tribune mare lucru pentru ca, asa cum imi place mie sa zic... : meciul pe stadion nu se vede, se simte. Imi voi putea spune parerea despre meci abia dupa ce il vad in reluare(nu stiu knd e reluarea, nu m-am interesat)acasa.
Ma duc sa ma distrez! Hai ba Daneeeeeeeeeeee...

2 comments: