16 February 2007

OMG

Azi mi-a fost dat sa vad ceva ce rar mai vad. In timp ce eram in autobuz venind de la meditatie, in statia de la spitatul 1 am observat pe geam pe unu intr-o motocicleta demarand in mare viteza, nu prea il bag in seama... (nu i-am vazut marca, am remarcat k era doar alba cu dungi albastre). Apoi, cand cobor la confectii vad lume in mijlocul intersectiei din fata blocului meu, un cielo cu botu' praf, o jumatate de motocicleta aburinda,2 oameni pe jos... wtf!!! heeeelp! Evident ca ala intrase in acel cielo cu o viteza foarte mare. Speriat, ocolesc multime de oameni si traverzez neregulamentar (era un moment de criza, sa nu credeti k in conditii normale nu traversam regulamentar... sau credeti ce vreti) observ traficul varza, mai observ sangele de pe capul unui om implicat in accident care se pare k inca respira, iar apoi sunt intrebat de un trecator "murira, ma?" eu:"nu. nu stiu. n-avusai tupeu sa ma uit." Intru in scara . Am ramas masca. Cei 2 de pe motocicleta (un baiat si o fata, park observasem niste plete knd eram in statie la spital) erau la circa 10 respectiv 30 de metri de locul unde erau ramasitele de motocicleta sau partea cea mai mare a ei. Cred k avusesera ceva viteza brrr

p.s. sintagma "evident ca" nu o folosesc de obicei dar mi-a intrat in vocabular de la cineva cunoscut

No comments: