05 February 2007

Furati fRatilor Furati !


Azi stateam si eu linistit si ma uitam la animaniacs knd primesc massuri de la retardati din lista de Y!m cum ca [click] [detalii] si mi-a pierit subit toata pofta. Mi se pare incredibil ce se intampla in fotbalul romanesc. Sa suspenzi terenul unei echipe pt k suporterii au aprins 4 lumanari (tortze) mi se pare inexplicabil. De amenda nu mai vorbesc. Ca sa stiti de s-a intamplat de fapt, din sectorul stelistilor s-au aruncat cu tortze, fumigene si mai ales petarde o mare parte a primei reprize si inceputul celei de-a 2a reprize. Au fost aruncate IN TEREN efectiv si inspre garda. Iar noi pt vreo 5 tortze am primt (va vine sa credeti?) o pedeapsa muuuuuuult mai mica de 2 etape. wow! clima bizonica 6 trepte :| Exista o diferentza din pct de vedere al riscului de incidente intre a arunca obiecte in teren(tortze, petarde etc.) si a aprinde cateva tortze in peluza. Sunt curios ce s-ar fi intamplat daca nu se aprindea nicio tortza in PS ... atunci cred k *teaua nu mai era sanctionata, pt k nu mai putea fi bagata in aceeasi oala cu nimeni (in cazu' de fatza, Craiova)
De remarcat :
Directorul executiv al clubului Steaua, Valeriu Argăseală, a declarat că va face apel la decizia luată astăzi, având termen de 5 zile pentru depunerea memoriului.
Desi meciurile, conform fRF, trebuie disputate la o distantza de 150 km de oras, eu pot sa pun pariu cu oricine doreste k se va schimba pedeapsa (asta sigur o sa se intample), iar *teaua isi va disputa meciurile pe Lia Manoiu, adik tot in bwcale, deci pedeapsa va fi insesizabila ...

Nu merita sa pui suflet in fotbal :| Iata un motiv mai sus ^

No comments: